Merhabalar. Benim 2,5 aylık bebeğim var. Sezaryen ile dünyaya geldi. O kadar maltlar çaylar süt yapıcı herşey içmeme rağmen anca 2 ay emzirdim. Etrafımda da sağlıklısın aslında neden kesildi, neden gelmiyor diye sorular sorunca iyice üzülüp geriliyorum. Bende mama almaya meraklı değilim. Ama yok. Sizler ne kadar emzirebildiniz ? Sevgiler.