Thesra GmzSnn Çok gerçekçi bir insanımdır biliyon beni asla yalan konuşmam fıstık gibi maşallah hele birde saçlarını kızıla boyamıştı kii aman allahım şarap gibi hatundu resmenn yıllandıkça güzelleşen💜💜😍😍😅🥰
Papatya53 [bilinmeyen] ben çok seviyorum avokadoyu inşallah oğlumda sever 😊 ezip yoğurt ile karıştırcam o şekilde vericem sizde o şekilde verebilirsiniz. O karışıma elma da rendeleyebilirsiniz isterseniz😊
RavzaSare MSG102915 bazilarinin kabugu sert tirtikli gibi oluyor onlarin disi ayni kaliyor ici olgunlasiyor
MSG102915 RavzaSare yo valla aynı duruyor. Değişiyormuymuş. Cahillik ne zor ya. Bi meyvenin hakkından gelemedim. 😂
Semreda [bilinmeyen] Ben kahvaltıda veriyorum. Cok severek yiyor. Peynir, yumurta sarısı ve avokadoyu karıştırıp ıhlamurla yediriyorum. Tadı cok guzel bence avokadonun. Ve cook sağlıklı.
ozgevolkan [bilinmeyen] ben ilk tadına baktım ayy çok kötü bunu nasıl verecem oğluma dedim ama meğersem sert avakado almışım sonra yumuşak olanını aldım tadı Harika bende yiyorum oğlumda sade olarak da yiyo bazen yoğurda katıyorum bazen meyvelere karıştırıyorum