Nuraysrl Kegel egzersizi yapmanı öneririm. Ben 15 yaşımdan beri yapıyorum, 29 yaşındayım.Ben 3 gün doğumhanede kalıp sonra sezeryan olmak zorunda kalmıştım.benim baya zorlandığı için 1 kg bile kaldırma egzersiz yap demişti doktor. Şuan oğlum 56 günlük, önceden de yaptığım ve tabi normal doğum tamamlanamadığı için rahim toparlandı tamamen.
Ha annemin de beni doğurduktan sonra rahim sarkması olmuş, kaçırması vardı zaman zaman.Bi kaç sene evvel 15 dakkalık bi operasyonla topladılar kalmadı sıkıntısı.