Nuraysrl benim 2 ay sürdü neredeyse ama önce doktora muayene olun rahim sarkması olabilir ya da enfeksiyon olabilir bu kontrollerden sonra birşey yoksa kegel egzersizi toparlayor unutuyorsanız alarm kurun ben öyle yapmıştım 🙂 benim doktorum 6 ay sürerse sıkıntı olur demişti