Sevgilina Ey12lem ahahh Allah seni napmasın ya güldürdün 🤣🤣🤣 eşinden başka söyleyeceğin birisi yok mu canım bende bir keresinde görümcemin saçını kesmiştim uçlarını çok yamuk olmadığı sürece belli olmuyor uzadığında
Banu_alper Ey12lem valla biz kuru kestik ama makasla biraz kuru zor oldu bence yamuldu duzelt falan iyice kisaldi islatinca daha iyi sanki
KereMini1 Ey12lem ben sacimi duzlestirip alnimin orda topluyorum kuyrugunu kesiyorum katli oluyor. Dunde kshkul kestim