Sevde123 bn goon aldm inceliği hoşuma gtti koku yapmıyor pişik yapmıyor ama kalıbı çok büyükms normalde 2 numara kullanıyorz ama kocamandı resmn 1 numarasi iyi olurms ama oğlum kaka yapmsti biraz daha almasaydm yanlardn cikicakmis yandaki lastikleri çok gevşek bırakılma cnku o yzdn gece bezi değil bnce gündüz sürekli degstrmede kullanilablr tbi