Canaryy Aktif bebek de hava kanalları daha geniş ve fazla. O yüzden o 3 beden kokuyu daha çok yayıyor. Bende şuan 2 beden kullanıyorum ama eşimin iş puanlarından aldığımız için yılbaşı sıfırlamasın diye 3 leri söyledik nasılsa geçcez diye. 2 tane denedim nasıl diye, koku çıkıyor. Pek sorun etmedim, başka denediğim markalar ya sırtına kıyafetine çıktı ya cildini cılk yaptı. Primadan devam edicem.