Gulella120
Terzi kendi söküğünü dikemez hesabı 😬
Eee Bi de annelik bu, eğitimciliğe benzemiyordur tabi 🥰
Bir kaç ay sonra, bu günleri stresle geçirdiğiniz için pişman olacaksınız büyük ihtimalle. Size tavsiyem sabırlı olun ve empati yapın. (ben o zamanlar yapamamıştım ama olsun 🙈).
Çünkü huyları her an değişiyor, şimdi yemiyor ama yarın elinizden yemeği kapmaya çalışabilir. Her anlarının tadını çıkarmak laızm aslında, çünkü çok çabuk büyüyorlar 🎈
Ayrıca terslenecek şeyler yazmadınız ki, terslemek ne haddime 😊