Eylulum20
İnanın zamanında sinirden tabakları tezgaha fırlattığım bile oldu. Ama sonra kendime geldim, canı sağ olsun gerisi önemli değil dedim. Bu hem bana hem oğluma hem de yuvama yaradı. Huzur mahiyetinde 🙏🏻
Evet yemeyen çocuk annesi olmak çok zor, anne yüreği dayanmıyor ama yapacak bir şey yok. Biz elimizden geleni yapacağız, onların iyiliği doğrultusunda.
Sağlıklı olsunlar da 🎈