Merym19 Oğlumu 3,5-4 aylıkken sünnet ettirdim. Klinikte oldu uyuşturarak yaptılar. 3 dakikalık bir şeydi. İlk çişte ağlıyorlar ama zaten çiş yaptıkça iyileşecek. Ben kremi cok bol sürüp korkumdan yedirememiştim de kremler kurumuştu üstünde 😂 o zaman çok zormuş hani erken olunca kolay oluyordu diye dertleniyordum ama şimdi iyi ki olmuş diyorum meğer ne kadar kolaymış 🙈 masajını yapmayı unutmayın yapışma oluyor. Bizim çok hafif yapışma olmuştu çünkü. Aklıma gelen bunlar. Şimdiden geçmiş olsun 🌸