imgesi korona yüzünden hastanelerden randevu alamadık özel de pahalı yapıyordu bizde eve doktor çagırttık hastane de çalışan bi tanıdığımız önerdi doktorun özel muayenehanesi falan varmış aradık akşamına geldi 300 TL ödedik 15 dk halletti gitti sonrasında yiğenimin pipisi biraz zor iyileşti hareketli ve bitik oldugu için. Onun içinde whatsapptan iletişime geçtiler aradı konustu lar falan baya ilgili bi doktordu biz çok memnun kaldık