Melooo civcivininannesi şimdi sizin saçınız küllü o küllülük mü sizi rahatsız ediyor küllü soğuk renktir siz sıcak tonlar mı istiyorsunuz? Ben size yardımcı olayım
civcivininannesi Melooo yani yüzümü çok soluk gösterdi renk biraz yumusasin istedim amaa boyatali 1 gün oldu
Ayseciginannesi civcivininannesi ben iki hafta once boyattim sacimi, mor sampuan kullaniorm, haftada iki uc kez kullaniorm, eger cok acilirsa sac rengin haftada bire dusur kullanmayi ddi kuaform.
civcivininannesi efulim ya normalde 350ydi ama bana dipte yapmak zorunda kaldı kizilliklar çok vardi iki üç kere cila yaptı uçları biraz kesti derken 450 oldu Kocaeli’de canım
Melooo civcivininannesi o zaman dorelik verilmesi gerekiyor küllülüğünü ancak dorelik Alır küllü renkler soluk gösterir makyaj ister bence bozmayın hiç bir süre daha kullanın biraz yüzünüzü renklendirin yeter🌺
efulim civcivininannesi Teşekkürler bende aynı gün yaptırmıştım da benden de 350 lira aldılar. Saçlarım kısa ve ince gür değil bana fazla geldi açıkçası 🤐🤐
Ocakhaziran civcivininannesi yıpranma oldu mu peki dipte boyayınız mi geven hafta yaptırdım bende ama çok yiprandi
civcivininannesi Ocakhaziran hayır olmadı ben 2bucuk senedir boyamiyorum saçlarımı birde çok güçlü saçlarım o yüzden hiçbir sıkıntı olmadı ve kuaförde 6bcuuk saat kaldım sen düşün yine birşey olmadı 😄
civcivininannesi efulim aaaa evet ya fazla alınmış sanki benimm kafamda 150 paket vardı saçlarım okadar gür kız yaparken artık isyan etti ve saçım 6bucuk saatte bitti sen düşün bazen acımasız oluyorlar ya indirim yapsa ölür sanki🤦🏻♀️
Oglusm civcivininannesi Mor şampuan daha da acıyo rengi sarı olan renk griye dönüyor mor şampuanla hatta kuaförlerler cokta kullanmayın neneye çevirmeyin kendinizi diyor 😂 bence güzel olmus böyle sacın birsey yapma 🤗
balannesiii civcivininannesi yeni boyattıysan eğer 1 haftaya kadar 2 günde bir yıka rengi acılıcaktır canım sacında cok güzel olmuş mesela benimde icime cok sinmedi bazı yerleri rengi değişik gibi giidp cila attırıcam tekrar zaten cila işi 5 dk sürüyor
civcivininannesi balannesiii banada arada bir cilaya gelirsin sürekli boyatmayin böyle saçları dedi çok teşekkür ederim canım 🥰
balannesiii civcivininannesi aynen cankm bende öyle yapıcam cünkü daha yeni ama arada farklı renkler oldu belli olmuyor ama ben rahatsız oldum gibi