civcivininannesi Kızlar ben saçımı ombre yaptırdım çok küllü sarı oldu sanki ya biraz yumusasin istiyorum sarılar güzel oldu ama çok büyük gösterdi sanki beni o yüzden biraz yumusasin ya mor şampuan iyi gelir mi sizce 😄
denizcocuk civcivininannesi mor şampuan zaten rengin küllü kalmasını sağlamak için kullanılıyor. Ama ne kadar isteseniz de o küllü rengi koruyamıyorsunuz. O yüzden akışına bırakın renk oturur 😊 küllü remgi de açılır.
Heisenberg civcivininannesi Fotoğraf yükleyebilirseniz belki daha iyi yardımcı olabiliriz canımız annemiz. Şöyle ki mor şampuan aslında saçların küllü rengini korumak ve dorelenmesini engellemek için kullanılıyor. Turunculaşmasını engelliyor yani. Tam olarak nasıl bir ton istiyorsunuz?
Ssultannn civcivininannesi sarı saçın hastası olarak saçını görmem lazım 🤣 mor şampuan rengini korur kül rengini biraz idare eder yani kızıllaşmayı önler canlı gösterir yeni boyattıysan rengi hemen oturmuyor zaten
Krgztuba Mor şampuan kullan kesinlikle banyodayken şampuan gibi sür bir iki dakika bekle yıka haftada bir iki kez yapıyordum çok güzel duruyor
civcivininannesi Heisenberg alt kısma yükledim fotoğrafı ama ya biraz daha sıcak dursun istiyorum çok soğuk duruyor sanki yada çok tepemden başlanmış gibi geliyor saçım acaba dibe mi birşey yaptırmam gerekiyor hiç anlamıyorum bu işleri 😊
civcivininannesi Ssultannn canım hemen altına fotoğrafı yükledim daha dün yaptırdım saçımı alışkın değilim farklı geldi çok geldi yani tepeme kadar biraz daha sıcak ton olsun istemiştim ama 😄
civcivininannesi [url=https://hizliresim.com/DJIGDf][img]https://i.hizliresim.com/DJIGDf.jpg[/img][/url]
Woody civcivininannesi biraz bekleyin yıkada oturuyor zaten. 1 2 hafta sonra mor şampuan yapın bence.
denizcocuk civcivininannesi vallahi ben beğendim saçınızı hiç turunculaşmasın doreleşmesin bence. Kullanın mor şampuanınızı rengi korumak için 😊