Deletedmom278 Biz iki yaş değilsekte yol almaya çalışıyoruz ☺️
Sabah uyanınca 05:45 devam sütü ne kadar içerse artık , Kahvaltı 9,10 gibi daha sonra uyku ,uyanınca yemek yaparım veya çorba tekrar diğer öğüne gelince meyveli yoğurt vs. Yediririm tekrar uykusu (14:00 gibi ) gelirse bir uyku daha yapıyor uyanınca sebzeli çorba , yoğurtlu çorba vs. Daha sonra bizimle akşam yemeği yer uyur biz yemek konusunda çok karisigiz çünkü herşeyi tükürür ve bu huyunu hiç terlemeyi düşünmüyo gibi.