Benim ikizlerim var 7 aylık oldular bizde tadımla geçirdik bu ayı bazı günleride boş geçtik hatta fırsatım olmadı yapmaya. Havuç kabak patates denedim çorbasını yaptım lor peynir yaptım yoğurt mayaladım bu ay et sulu tarhana falan yapmayı düşünüyorum sebze çorbasına sırayla enginar taze fasulye soğan et suyu eklemeyi düşünüyorum yumurta sarısı vericem ama biraz korkutuyo beni alerjik olması bi türlü başlayamadım pirinç unuyla meyve püreleri hazırlıcam 2 3 günlük dolaba atıcam inşallah fırsat verirlerse 😁