Melekler sende cok haklisin ama dokto bi protein mamasi varmis mesela infatrini onu denemem icin 10tane verdi sonra icerse raporla vercekti daha fazla ama kizim icmedi onu icse hizli toparlar 4.aydan 6.aya kadar 700 grm almis az dedi🙄 biberonu almadi bardakla verdim almadi icine muz koydum neler yaptim almadi. Sut var dusun dediginde cok haklisin ama ihtiyac duyuluyomusda cok uzuldum icmedi diye sonra baska doktora soledim tamm zorlama icmesin nisasta pirinc unu ver bunlari dedo🤔 muhallevi yao dedi simdi ole yapiyorum gecen gittigimde 15 gunde 100 gram almis bu seferde bebegin iyi kucuk durmuyor falan filan dedi iste valla gerkes baska bisiler diyor ben ayni senin gibi dusunuyordum benimde beynimi sulandirdilar iste mama diye kastettigimde o doktorun verdigiyde 🙄