Mum22 7 aylıkken kızım 8.5 kiloydu alerjisi vardı( 2 yaşında hala var), demir eksikliği vardı. Her şeyi yiyemezdi, emeklemiyordu, 1 kilo birden verdi alerjisi yüzünden 7.5 kiloya indi. Aylarca kilo alamadı, her yeri egzamaydı.
sizin bebeğiniz sağlıklı hiçbir hastalığı yok, gelişimi mükemmel vitamin değerleri iyi. Şükredecek o kadar şeyiniz varken kilosuna takılmanız gerçekten şu güzelim dönemleriniz için çok üzücü.
kilo genetikle alakalıdır her şey mükemmelken kilolu olması sağlığına ekstra bir şey katmayacakken bu ısrar annelerde ne diye anlamıyorum