EsZe çocuk doktorumuza kontrole gitmiştik kulakları kızarık dedi zaten uzun zamandır kulaklarini çekiyordu uyurken kafasını sağa sola sallıyordu ama hep dişe bağlamıştık doktor bı aletle baktı enfeksiyon var dedi damla verdi. Ateş de oluyormuş yani hep diş belirtileri nerdeyse biz hep dişten dedik ama enfeksiyonmus. O jeli biliyorum duymuştum denemeyi de çok istiyorum elimde karanfil yok ama en kısa sürede eşime aldiracagim rahatlatır belki ya hem çocuk kendine gelir hem ben. Zombi gibi geziyorum artık