Oscar
MinErtugrul
Sahreyldrm kulak kaşıntısı için doktorunuza danışarak zaditen kullanabilirsiniz. Kızıma kullanıyorum. Hala dişi çıkmadı ama kanatıyodu kulağını bazen. Epey rahatlattı. Gece uykuları düzeldi. Yazık bebeklere çekmesinler. Bi doktordan duydum, çok zor yaşadıkları bebeklerin, o yüzden ağrı kesici Vermekten, diş eti jelleri vs kullanmaktan çekinmeyin diyodu. Eğer kullanmıyosanız calpol, diş eti jelleri (içeriği temiz granül şeklinde tetagil var), zaditen kullanabilirsiniz. Tabi yine doktorlarınıza danışabilirsiniz. Bebekleriniz rahatlar biraz. Siz de öyle tabi 🙂 kolaylıkla çıkartsınlar tüm incileri inşallah