imgesi ozge3747 Aynen benim için de güvenli olması çok önemli hafif olmasını da takılmıyorum Çünkü ağır olsa bile tekerlekli olduktan sonra sıkıntı olmaz💗💗💗😛😍🤗
Nazlisa imgesi markasina guvendim ben arastirinca sikinti yasamadim yani. Kullananlarin da yorumlarini okuyarak aldim. Bir de uzun sapli kasiklar bebegin tutumasi icin degil de daha kolay yedirmek adina