imgesi ben ilk başta sadece silikon uclu kaşık almistim ve yogurt yapma makinesi aldim minik kavanozlarda var içinde kolay oluyordu👍
Buharlı pisirme makinesi fiyatları biraz yuksek buharda pisirme aparatı alin daha ekonomik. Hatta ben çelik süzgeçle hallettim o işi. 👍
Meyveler icin delikli meyve emzikleri var onlardan almıştım tam adı neydi bilmiyorum😂
Cam rende 👍
Tabağını sonradan aldim kendi yemeye başladığı zaman kullandım yani cok acelesi yok bence.
Bol boll önlük alin yetişmiyor 🤣