anne15 Ben ne biberon kullandım ne emzik… Ama yinede 2.5 Aydır meme reddini dibine kadar yaşıyorum, o kadar zor ki:( 4 ay 11 günlük oldu hala devam. Ancak uyku sersemi emziriyorum. Hiç geçmeyecek gibi geliyor. meme reddini aşanlara hayretle bakıyorum, bizim bebeklerimiz neden meme aşığı değil :( O kadar çok üzülüyorum yıpranıyorum ki … er gün meme vermeye çalışırken ağlama krizleri mız mızlıklar. Çok dertliyim çok…