1994 bende 4. Aydan ken kafayı yemek üzereydim İnan’ın sabah 3 4 sen önce uyumazdı sonra durdum ben napıyorum dedim sonra uyku saatleri ayarlamaya karar verdim o gün akşam 9 da 1 saat uyur kalkardı uyutmadım direndim 10 11 kadar oyaladım oynadım şebeklikler tabi mız mız arada ağlıyor dayandım 11 de uyuttum gece kalkıyor emmek için tabi emzirip geri uyutuyordum sonra sabah 8 de kaldırdım kızımı 10 veya 11 kadar anca duruyordu sonra hop öğlen uykusuna 1 saat falan uyurdu uyanınca yine aynı 3 veya 4 saat bi fiil ilgilenirdim saat 3 gibi tekrar uyuturdum daha sonra yine 1 saat falan uyurdu uyanınca 6 veya 7 kadar daha uyutmazdım sonra son 1 uyku 6 veya 7 o zaman da yarım saat uyurdu fazla uyursa ben uyandırırdım saat 11 kadar uyutmazdım ve final gece uykusuna geçiş yapardı tabi zorlu bi süreç dediğim gibi sürekli ilgilendim şimdi alıştı kendi uyku saati gelince hop uyuyoruz tabi benim kızım şuan 11 aylık olmak üzere artık gündüz 2 uyku yapıyoruz mesela rutini siz oluşturun yani alışkanlık kazansın uyku konusunda