Ah ah bu uykusuz geceler her ne yaptıysam olmadı yine 1 de uyuyor biz 9 aylık olduk son2 aydır uyku düzene girmeye başladı ama yinede uyanıyor daldıktan yarım saat sonra valla her şey denedim odada loş ışık ,banyo yatmadan önce,emzirip beşiğine koydum yine olmadı yani Yok belli bir süre sonra uykusuzluğumdan dolayı pes ediyordum ve memede uyuyordu demek anne kokusu istiyor dedim yani her şeyin bir süresi var onu anladım her bebek kendine öz sabırlı olun derim inşallah uykusu düzene girer