Kubraikra evet canim 5-6 delikten afedersin fiskiriyordu sut, inek gibi hissediyordum kendimi😂 suan cok azaldi ne yazik ki, nazar diyorlar ama bilimsel olarak aciklamasi su ilk ayin sonunda memeler bebegin emebilecegi kadar sut uretimine geciyor yoksa surekli oyle olmayacak korkma, hatta normale donunce hakliymissin diyip beni bilgilendir lutfen olur mu:) benim gogus uclarim yara olmaya baslamisti artik fazla sagmaktan miydi, yeni emzirmeye alismaktan miydi bilmiyorum. Duzgun emzirememeye baslayinca birden kesildi bir daha da buzluga atacak kadar sut hicbir zaman cikmadi, suan anca yetiyo bebege hatta bazen yetmiyor gibi geliyo o yuzden acele etme daha cok erken.