Kubraikra canım sağdıkça tazyik artacak, tazyik arttıkça bebeğin her emerken boğulma tehlikesi geçirecek, gerekli durum yoksa makinayla, pompayla sağmayı bırak. Gerekirse elle sağ! arkadaşlar bu durumun ne kadar tehlikeli olduğunu bilmediklerinden sağ buzluğa at ne var bunda demiş ama bebeğin ciğerine kaçan sütten yoğunbakımda yatan yada Allah korusun ölen bebekler var! Oradaki şikayet sütün çok oluşu değil tazyikli süt o korkuyuda yaşayan bilir!!!