Damlanurunannesi Mel-sin Benim bildiğim 40 i çıkana kadar makas ve ekmek koyuyorlar geceleri korkmasın diye ama korkmakla alakalı değilmiş
Mel-sin Damlanurunannesi Aynen bana da o yüzden koydurdular ama yine de bı faydası olmuyor ki. Neyse kaynana dedi yapmadı olmasın diye mecbur koyduk 🤣
Gktrk4231 Hzl benimde 2 aylık hâlâ arada inliyo genelde gaz sancısı olunca önce aglıyo sakinleşince inleyerek uyuyo ve bi süre inleme devam ediyor.
Elmayanaginannesi Gktrk4231 benim oğlumda kırkı çıkana kader geceleri inlerdi sanki yaşlı dede gibi sonra geçti simdi 4 ay 10 günlük uykuya dalarken yine önlemeler başladı hem gece hem gündüz