Sinemmacartay hadi yaa neden öyle dedi acaba🤔 bak Facebook’ta bir grup var bende yeni üye oldum. Ek gıdaya yeni geçiş yapan bebekler için danışmanlık, yemek uzmanları falan var ismi “ BLW” ( Bebek Liderliğinde Beslenme) diye. Oraya üye ol bende ek gıdaya başlamadan önce üye oldun yanlış adımlar atmiyim diye kafama takılan bişey olursa oraya sorucam çünkü orda uzmanlar var. Ek gıda başlangıçları da yanlış yollar izlenilmesin diye oluşturulmuştur 👍 Şiddetle öneriyorum sana bu grubu. Oraya yaz bu olanları herşeyi sana yol gösterirler mutlaka bir bilgi almakta çok fayda var