Denizkokulum Aurora Benim de bebeğim 50 günlük aynı durumdayız.. Daha damlayı damlatmaya yeltendiğim an başlıyor ağlamaya.. Morarır derecesinde ağlıyor...Bende düşünmüyor değilim acaba Canımı acıyor diye bazen tamamlayamıyorum bile😣
Partk Aynı durım ben de de var 18 günlüğüz çok ağlıyo baya iyi çekiyorm bişey de gelmiyo ki bari gelse içim bu kadar yanmıycak