Deletedmom297 umarım bebeğiniz için en iyisi olur 😊 ama ben bu atak işine inanmıyorum inananlarada saygı duyuyorum sonuçta kucuk bir bebek sıcak olabilir uykusundan dolayı ağlıyor olabilir gazı olabilir baska sancisi olabilir ve 4 aylik demissiniz etrafını kesif doneminde uyumak istememesi , yemek yememesi gibi durumlar normal diş cıkarmayada vücudu hazırlanıyor onun stresi var üzerlerinde . Benim icin böyle 😊