Deletedmom297 öncelikle ilk 6 ay anne sütü eğer olmazsa 2. Seçenek olarak formül süt öneriyorlar yani mama. Ilk 6 ay (1) numara kullanılıyor kiminin içeriği anne sütüne daha yakın mesela aptamil sma gibi aptamilin tadı biraz sekerli gibi bebekler illa ki sever ama genel olarak kabızlık yapıyor . Ve aptamil kendi kategorileri var normal formülü , reflüsü olan bebekler için ayrı , sindiremeyen bebekler icin ayrı gibi gibi bunun gibi içeriği keçi sütü gibi besin içeren markalarda var . Veya süt alerjisi olan bebekler için süt içermeyen mamalarda var . Bana gelecek olursak ben ilk doğum yaptığımda bebeğimde reflü vardı bebelac kullandım yediği gibi kustu sürekli aptamil conformil kullandım ilk 1 hafta sıkıntı yoktu dedigim gibi reflüden kaynaklı kusma vardı ama çok kötü kabızlık sorunumuz oluştu şuan sma combiotic kullanıyorum bir sıkıntımız olmadı cok şükür kusma oluyor yine ama eskisi kadar değil onun içinde ilaç kullanıyorum ara ara ama onada yapılacak birsey yok . Kimi bebekte olabiliyormus .sma anne sütüne aralarından en yakın olanı .