vilnius cilekreceli cnm bende senin gibi dertleniyordum . Bana ilk suni sancı ile normal Doğum olur diye bekledik 9dan 3 e kadar sonra Açılmam olmadı . Sezeryana alındım epidural iğne yaptılar bebeğimi gördüm hop ağrım çoktu kanamam vardı tamamen bayılttılar . annem 40 ım çıkana kadar herşeyimi yaptı sağolsun senin gibiydim bir ayda kendime zor geldim. Bazıları diyor 3 günde iyileştim ben bir hafta duşumu bile eşimden destek alarak yaptım . Yani kişiden kişiye değişir bence . 40 ım çıkınca bile doktora gidip söylemiştim ara ara ağrım oluyor diye bana bi problem yok dedi
Gulsen-mira76 cilekreceli ben 9 ay oldu halen hemoroid le savaşıyorum çok kötü bişey karın daki hiddizliktr geçmiyor malesef hep kalıyor
Gulsen-mira76 cilekreceli doktora hiç gitmedim ama yeşil sabun iyi geliyor bide klozet kullanmayın galiba klozette enfeksiyon kapma durumu oluyor ne zaman kullansam tekrar başlıyor onun için normal tuvalet kukkanin
Anneyim26 cilekreceli aynı dert bende de var 20 gün oldu benim dikiş yerindeki şişlik hiç inmedi. Sabahtan agrım yok ama akşamları yatınca karnımın içi resmen yanıyor. Bende çok cabuk ayaklandım. Hiç yatmadım eve çok baglıyım temizlik yapmadan duramam iş çocuk uykusuzluk derken buna baglıyorum sebebini ama uzun süre de geçmemesi normal mi ki.
cilekreceli Anneyim26 ilk 15 gün benimde dikiş yerimde şişlik vardı daha çok sağ tarafa doğru ipin bitiş kısmı yani, 10 Güne geçmesi lazım sizinde , gecmesse gidin derim, ödem olmasın
Mevr cilekreceli vallahi yorumları okudum şok oldum insanlar ne kadar kolay atlatmış benim berbattı gerçekten sürekli Ağrım vardı annem olmasa hiçbir şey yapamazdım. 40tan sonra tam olarak kendime geldim diyebilirim. Biraz daha sabret. Ve o bağsur belası bende de var yaa o kadar zorluyor ki beni anlatamam 🤦🏻♀️ Sıcak iyi geliyormuş öyle dediler sıcak su torbasına otur dediler bana ama daha hiç yapmadım bi dene istersen
cilekreceli Mevr torbayla yasıyorum, bende hayret ediyorum oyle 2 günde kalktım diyenlere. 1 aylık oldum tam, hala karnımın içi acıyor, rahat oturup kalkamıyorum
Anneyim26 cilekreceli inş olmaz soruyorum etrafımdakilere daha çok yeni ondan diyorlar falan gitmiyorum.
Ysfymn cilekreceli enfeksiyonun var mi bende 15 gun doğum yapalı ilk gun acidan ağrıdan ağladım resmen simdide yine agrim var ama malesef ki enfeksiyondan
Faray cilekreceli aynı zamanda olmuşuz seninle dikiş yerim yanıyor, iç karnım hala acıyor ama günlük yaşamımı çok etkilemiyor
Faray cilekreceli evet hala göbeğimin altındaki bölge dokununca acıyor bir ay oldu, eğilim kalkıyorum sorun yok dikiş yerim hissiz, hareketlerimi etkilemiyor lakin etkisi sonuçta sürüyor