Kediseven çocuğun ateşi yok ki diyen sensin ama canım benim. Onunkinin yokmuş, bir başkasınınkinin ateşi olur. Ben de 37.8 e ateş değil ki bu dedim, ama kızın hali hal değildi. Verdim calpolü, kendine geldi. Sonradan öğrendim ateş toleransı denen şeyi.