queenMother mihrosum canım kötü bişey olsa ateş yüksek olur bebek huysuz olur oladabilir Allah korusun ama bu kadar telaş yapıp panik olma evdede tekmişsinsin madem rahat ol
Seydameva mihrosum eğer terliyorsa ateşi yoktur 37 ateş saymıyorlar ılık bir duş aldırabilirsiniz diş sıkıntısı olabilir 😊 geçmiş olsun
mihrosum Seydameva yaa oylemı. Evet canım terliyor terleyınce supheldım zaten olctum yuksek cıkınca panik yaptım
Ates_mami mihrosum ateşi normal. Takip edin. Üstünü ince giydirin.38 i geçerse ılık duş aldırın. Yada ılık nemli bir bezle kompres yapın. Dirsek arkası koltuk altlarına. Diş olabilir. Calpol 38 i geçince verin. Doktorunuzun önerdiği dozda. Ek gıda alıyorsa yoğurt verebilirsiniz. Bunu da sağlık ocağındaki ebe bana söylemişti. Yoğurt ateşi düşürmeye yardım ediyormuş. Şuan telaşlanacak bir durum yok
mystery34 mihrosum benim kızımın ateşi hep öyle diş çıkardığı için elinizle bakın damaklarına bebeklerin vücut ısıları biraz fazla oluyor ince giyindirin yeter bence alnına ıslak mendil koyun
fistikcisahap mihrosum ateşi çok değil kuzu, acilde 38i geçmeyene kadar ateşli sayılmaz dediler yenice bizde iltihap geçirdik oradan biliyorum. Sakin ol bebeğini ince giydir dolven varsa 37.5gördükten sonra verebilirsin iki çay kaşığı ya da içinde ki ölçek kadar
mihrosum Deletedmom845 Allah razı olsun cok tesekkur ederm. Evet ıslak muslınle sildim uyuttum ustunu ortmedım
fistikcisahap mihrosum bir şey olursa yaz kuzu yardımcı olmaya çalışırız ama endişelenme sakin kal en kötü 112yi ara ambulans göndersinler eşin falan olmadığı için diyorum yalnız başına taksilerde falan sürünme
mihrosum fistikcisahap cok saol canım benım Allah razı olsun. İnce giydirdim camında actm uyuttum ustunede ınccecıık bir bebek pıkesı serdim.korkuyor insan ıste. Yalnızlıktan degil tecrubesızlıkten belkıde💜
demirboy mihrosum koltuk altına ılık bez koyun. Bebeği soğuk suyun altına tutmayın ya da sopuk su ile silmeyin. Ilık su kullanabilirsiniz. Üstünü ince giydirin ateşi yok gibi benimse bir defa öyle olmuştu vücut sıcaklığı artmıştı. Ama takip edin ara ara. Bir de dr bana huzursuzluğu var mı demişti mesaj attığım zaman
mihrosum demirboy yok canim huzursuzlugu cok sukur nemli bir bezle sildim. Usumus gibi hareket yapıyor kurban oldugum😁
Sarelinaaa mihrosum canım ateşi fazla değil panik yapma bezi sirkeli ılık suya koyu alnına koltuk altına felan koy hemen düşürüyor geçmiş olsun
Ssd Kediseven her çocuğun ateş eşiği bir değil. Kimi 39.5 u kaldırır kimi ise 38’de bayılır. Benim kızın mesela 37.8 falanken gözleri suratı kıpkırmızı oluyor. Halsizleşiyor iyice. Baygın baygın bakıyor. Bu bebeğin de öyledir belki
mihrosum Ssd canım tesekkurler yazın ıcın. Dıs henuz cıkarmadık dısten dır deniliyor ama gorunur de sıslık bile yok anlamadım. Cok terleyınce olctum atesi yuksek cıkınca haliyle panik yaptım.amanatesı olan bebek terleme mıs az once arkdasımız bilgilendirdi ıcım rahatladı valla