Tugba704 16 aylık kızım, evimizde tv yok. Bilgisayarlarımızı kızımız uyumadan dokunmuyoruz. Tabi ki çağımızdan dolayı öcü gibi kaçırmıyoruz telefonlarımızı, bilgisayarlarımızı ama eline ya da önüne video açıp hiç koymadık çook çokk hareketli bir bebek olmasına rağmen. İnşallah 2 hatta 3.yaşa kadar da düşünmüyorum umarım başarılı olurum.
Yemek ya da başka bir şey yapmam gerektiğinde ilgisini çekecek bir şeyler buluyorum. Mesela mutfakta üçlü bir çekmecemiz var içi ona zarar veremeyecek şeylerle dolu, ben yemek yaparken orayı karıştırır. Müzik açıyorum, birlikte dans ediyoruz. Kitaplarını kurcalıyor, kağıt kalemle sağı solu çiziyor.
Babası evdeyse illa ki birimizden biri onunla ilgileniriz.