Tugba704 bu konuda asla katı olmadım asla da olmam. Hiç izletmem diyenleri de hiç anlamıyorum 🤦♀️ kızım 18 aylık olcak temmuzun 14unde. Çizgi filmde izliyor akşam bizle tv de izliyor. Hic bi sıkıntısı da yok hatta algısı çok güzel , söylediği bircok kelime var gosterdigim seyleri hemen kapıyor. Yani tv ile bagdastirmak cok dogru degil konusup konusmamasini. Aa tv hiç izletmedim konusuyor vs. olayi bana gore yanlis. Algi ile alakali birsey bu. Benim kizim asla bağımlı olmadı izlediği halde. Mesela biseyler yedirirken tv kapalı olsa da yer açık olsa da yer. Yada çizgi film açıkken tv yi kapatiyim yada kanal degişiyim asla ağlamaz. Çok kasmanin anlamı yok bana göre. . Ben tablet telefon ve ipad tarzı şeyleri doğru bilmiyorum asıl. Asıl direk gözüne yakın olan onlar çünkü.