defnesmomm kilo alımı az olduğu için 5 ay 15 günlükken başladık, yani 3 gün oldu bugün. İlk önce yoğurt verdim, yediği kadar. Yarın elma + yoğurt vericem yine 3 gün, 3 gün de armut deneyip sebzelerle geçicem. Dikkat ettiğim şeyler, uykusunu almış olması, keyfinin yerinde olması ve en az 2 saat aç olması. Mama sandalyesine oturtuyorum ve karşısına oyuncak vs koymuyorum. Sadece yoğurt kaşık ve beni görüyor. İlk gün biraz az yedi, direndi doğal olarak, 2.gün daha iyiydi. Bugün ise bayıla bayıla yedi.