defnesmomm Endegerlimoglummm doktorumuz söylüyor 😊 bebeğim 4 aylık, kilo alımımız çok az. Her ay düzenli olarak takip edildi ve persentile göre kilomuz geriden geliyor, boyumuz iyi.
Guligul defnesmomm gecenlerde actigim bir post var. Sagolsunlar guzel anneler tarafindan cok guzel bilgiler verildi. Oraya bakmanizi tavsiye ederim. Ben cok faydasini gordum. Oz hakiki ek gida postu 🙋♀️
aciyan defnesmomm biz 5. Ayda başlamıştık yoğurt, 4+ meyve püreleri ve 4+ kaşık maması ile günde bir kez birkaç kaşıkla başlayarak artırdık zamanla. Ama başlayacaksan %90 anne sütü oranı ile başlamalısın unutma.
Puki Deletedmom896 bazı bebekler bildigin 4,5 ayda bile ek gıda için hazır oluyor . Kg gelişimi , zaten siz yerken agızını şapırdatıyor .annem bize 40 ımız çıktıgında meyve suları sıkıp veriyormuş . Walla taşız 😂
defnesmomm Endegerlimoglummm kesinlikle ☺️ idrar yolu enfeksiyonumuz vardı teyzesi, o sebeple kilomuz geride kaldı, iştahsız günler geçirdik. Çok şükür toparlıyoruz.
EzoAlvina defnesmomm Ben başladım 🖐 Doktorumla birlikte karar verdik. Sütüm var doyuyor ama çok verimli değildi mama da asla ve asla yemedi başladık. 3 gün kuralına uydum. Az az verdim. Tattırma dönemi olarak adlandırdık. Çok şükür birşeye alerjisi de olmadı. Sadece sebze çok sevmiyor onun haricinde herşey yolunda
Zuzupoyraz defnesmomm besinlerin değeri ölmemesi açısından bir tane aparat var canım tencerenin içine suyu koyusun içine de o aparatı koyuyosun o suyun buharıyla pişiyor ezip yediriyorum bende sebzeleri. Çok memnun kaldım ben çok pahalı bişey de değil 38 tlye almıştım
-efe- defnesmomm bizde başladık canım ben erken olduğunu düşündüm hep bebeğimin kilosu da gayet iyiydi doktorum yoğurttan başlayabilirsin dedi hatta ek gıdayla ilgili bilgi verici bi kağıt verdi bana çorba tarifi gibi püre gibi şeyler yazıyordu biraz biraz verdim bide işe başlamak zorunda kalınca ek gıda kurtarıcı oldu
defnesmomm -efe- biz şu an 4 aylığız, önümüzdeki ayın ortalarına doğru başlayacağız, normalden 15 gün filan erken olmuş olacak sadece, problem olacağını düşünmüyorum. Yoğurt - sebze - meyve sıralaması tercih ediliyor sanırım.
-efe- defnesmomm evet evet bizde tam sizin gibiyken vermeye başladık doktorda onaylayınca zaten tadım yaptırma süresi derken 6 aylık oluveriyolar
-efe- defnesmomm mesela ilk ev yoğurdu verdim çok sevdi tatlı şeylerden başlamaSan daha iyi olabilir çünkü o tatlı olunca mesela çorba tatsız geliyor yemek istemiyor ilk etapta