Tubali Benimoykum ben evim yakın olmasına rağmen hastanede anne otelinde kalmıştım. 2 saatte bir hep bebeklerin yanına gidiliyordu. Her yerde öyle değil maalesef bide dediğiniz gibi koronada var
Benimoykum Tubali evet canım annesinin evi yakın hastaneye ama ona rağmen görmeye bile bı kere izin verdiler 10 dk göğsünde tuttu o kadar 😔😔