Kizlar daha önce post açmıştım doktorlar down sendromlu olma ihtimali yüksek demişti bacak karın baş geriden geliyor 2 hafta diye bebek doğdu şükür o konularda hiç bir sorun yok ama sürekli kusuyor süt mama hiç bişey icemiyor dün öğlen doğdu akşamına başka hastanye götürdüler 😔 arastirilacakmis