Aminederen canım kakasida pişik yapıyor olabilir belki bezle ilgili değildir önerebilir eğim sudocrem harika birşey emin ol al dene birde öğrendiğim birşey bezin iç kısmının beyaz olması gerekiyormuş renkli olanlar pişik yapıyormuş ben en başından beri molfix kullanıyorum çok memnunum canbebe kullandım hiç memnun kalmadım şimdi slepyy kullanıyorum saf su ile dokunmuş olanini denemek için aldım o da fena değil ama çok kaka yapınca cikartiyor