Zuluu bende Philips avent almstm yeni doğan için zaten bir tane biberonumuz var şuan günde 3 defa mama veriyorum her verdigimden sonra kaynamış suyla calkalyrm defalarc güneş enerjisinin suyuyla sonra içinde kaynamış suda bekletiyorm beş dk bırakıyorm zaten her dk kaynatma firsatm olmuyor bazen dışarıda olabiliyoruz. Şuana kadr birşey olmadı saf su ile yaptım hep.