ayazasaf Zuluu canım normal deterjanla yıka süt kalıntısı kalmasın kaynatmayla çıkmaz o çok minik deterjan koy bol suyla durula
Hilalalp Zuluu philips aventin biberon setini almıştım içinde fisrcasi var kimyasal olmayan deterjanla her kullanimdan sonra yıkıyorum haftada bir kaynatıyorm benimkide plastik bir şey olmuyo
ayazasaf Zuluu benim oğlumda mama yiyor canım deterjan temin edene kadar nırmak deterjanla ve kullanılmamış bir süngerle yıka iyice durular sonra kaynatırsın birşey olmaz
Hirasibel Zuluu içine kagıt yırt biraz su koy çalkala mis oluyor camlarda ama plastikte işe yarar mı bilmyorum deneyin derim
Tugba10-5 Zuluu e bebekten biberon emzik temizleme deterjanı var onunla temizliyorum Fırçasıyla iki günde bir komple kaynatıyorum
Zuluu Tugba10-5 canım üstteki yorumları okursan defalarca yazdim küçük bir ilcefe oturuyorum e bebek merkezde bulundugum yerde o tarz seyler yok biberonun kendisini bile ınternnetten sipariş ettim ama deterjan firca vs istemek aklima gelmedi malesef
Zuluu ayazasaf öyle yapiyim madem çünkü böyle ici yagli hibi kaldi içime sinmedi iyice durular kaynatirim bisey olmaz heralde
ayazasaf Zuluu deterjansız yağlı kalır kuzum bende sürekli yıkıyorum bebek deterjanı alana kadar öyle yap kaynatırsın birşey kalmaz