Elizan28 korkmayın doktorumuz her aşıdan sonra ateş çıkacak diye bisey yok o gün bebegin bağışıklığı iyi işe bisey olmaz ama düşük ise ateşleyebilir demişti bebegin ogunki durumuna bagliymis bizde hic bisey olmamıştı keyfi de çok yerindeydi mesela belki sizinde kolay olur