Rukiye66 Ya günü gününü tutmuyor 2 gün çok iyiydi geçicek artık diye sevindim dün geceden beri yarım saat uyuyp uyuyp uyanıyor kıyamıyorum da eğer gazını çıkarırsa iyi çıkaramazsa kucakta turluyoruz 🤷🏼♀️ Bana doktor lactazin al günde 3 kere 6 damla ya da relactaz diye yazmış kağıda ikisi içinde mi 3 kere dedi sadece lactazine mi anlamadım eczacı günde 6 damla ver dedi ama kar etmiyo hala çok ağlıyo kızım 😔