Rukiye66 Benim kızım 2 aylık olmak üzere relactaz diğer kullandığım damlalara göre daha etkili oldu bana göre ama hala çok ağlıyo kızım 😔 uyurken kıpkırmızı oluyo pırtlatırsa devam ediyo yapamazsa uyanıyo artık ağlama krizleri 🙍🏼♀️ Bu relactazı sabah akşam kullansam mı diye düşündüm ya da nurse harveyse başlıycam insanın çocuğunun derdini anlayamaması çare olamaması ne kadar zor Rabbim canlarını sağ etsin güzel günlerini göstersin inşallah