Melisam kesinlikle ve kesinlikle göğsünü sakın ovalayıp sıkmayın doktorlar bunu asla önermiyor yapmayın diyor biz her kontrole gttiğimzde doktorumuz bunu tekrarlıyordu göğsünü sıkmayın ovalamayın diye ayrıca göğsünden süt çıkması cok normalmiş bence doktorunuza danışmadanda her söylenine yapmayın 😊