Melisam ovalamak ve sıkmak tehlikeli olduğunu söylüyor doktorlar..
Büyükler hep ovalayın diyor ama doktor hiçbir şekilde önermiyor. Benim bebeğime kayinvalidem ovaladı saniyelik bir şeydi müdahale ettim hemen sonra kendiliğinden yumuşadı. Şuan 4 aylık yine olmuş yine dokunmuyorum.. Bi doktora sorun yine de