Ebru_ela_sude25 madem böyle bir durum var neden riske alıp torunları sonuçta falan deyip kendinizi onları riske atıyorsunuz, abinizin namaz kılması virüsü atlaması için bizim daha mı fazla dua etmemizi gerektiriyor orayı da anlamadım. Tek anladığım şu, siz sanırım tevekkül Allah, diyorsunuz ama o işin aslı şudur tedbir alırsın hastalık varsa uzak durursun torun tombalak diye öpüp koklaşmayı bir süre kesersin. Sonra dersin ki bundan gayrı yapacak bişey yok ne gelirse Allah’tandır diye.