Ebru_ela_sude25 ALLAH yardımcımız olsun hepimizin RABBİM sabilerimizin yüzüne baksın içini ferah tut, yani pozitif olsa yekten söylerlerdi diye düşünüyorum ama neden gelip alıcaz demişler onu anlayamadım hemşire de ,sağolsun pimi çekmiş atmış yani, neyse ne söylesene be kardeşim RABBİM esirgesin tabi ki dua ederim vallahi herkese de ediyorum ama sende daha dikkatli ol valla eşim dışarı gidiyor diye 3 aydır tertip olduk resmen adamla yatağa bile alamıyorum garibim koltukla evlendi sanki önce kendimiz daha sonra da bize muhtaç bebeklerimiz için mesafe ŞART 🤲